Tarix : 9-09-2017, 13:16 | Bölmə: Sehiyye |
FİTNESYOQA
İdmanla məşğul olmaq insanı arıqladıb bədəni daim formada saxlayır.İdman zamanı əzələlər genişlənir aşağı və yuxarı ətraflarda artıq piylər korrektə olunur.Xatırladaq ki idman həm də insanın ürəyncə olub ruhunu oxşamalıdır.Bunun üçün yoqa ilə məşğul olmaq lazımdır.Yoqa meditasiya təsirli olub daxili orqanları da çalışdırır.O bədəni rahatladıb insanı artlıq piylərdən azad edir.Yoqa həm də insanın zehninin inkişafına gözəl təsir göstərir.
FİTNESYOQAFİTNESYOQA
1. Trikonasana (Üçbucaq)FİTNESYOQAFİTNESYOQAFİTNESYOQA
Bu cür duruş ayaq əzələlərini tarazlaşdırıb ayaq ağrılarını götürür.Hərəkət döşləribərkidib bədəni rahatlır.Ayaqları birləşdirib çiyinləri arxaya çəkib əlləri düz açıb dik dayanın Ayaqları bir-birindən təxminən 11 metr aralığında saxlayıb əlləri də eyni bəranərdə açın.Sağ ayağın pəncəsini sağ tərəfə yönəldib sağ əli yerə sol əli isə düz xətt üzrə yuxarı qaldırın.
Diqqət! Bu vəziyyətdə 20-30 saniyə dayanın.hərəkəti hər tərəf üçüç təkrar etməlisinz.Əgər əlinizi yerə dayaya bilmədinizsə onda yerə kərpic baləış və ya qatlanmış yorğan qoyun.
FİTNESYOQA
2.Mariçiasana 3(fırladıəlan duruş)
Bu cür duruş bel əzələlərini möhkəmlədib onu elastik edir.Hərəkət eyni zamanda həzmə kömək edib maddələr mübadiləsini FİTNESYOQAtənzimləyir.Bunun üçün yerə oturub ayaqları uzadıb çiyinləri düz saxlayın.Bu zaman əllər arxada olmalıdır.Sonra ayağı qatlayıb dizi əlnizlə tutun.Diz sinəyə nə qədər yaxın olsa yaxşıdır. Sol əlinizi sağ dizin arxasına keçirin.Diqqət!
Bu vəziyyətdə 20-30 saniyə dayanın və hərəkəti hər iki tərəf üçün təkrarlayın.Hərəkəti yeməkdən sonra etmək olmaz.
Bu vaxt beli daim düz saxlamalı və onurğa sütununu dartmaq lazımdır.Narahatlıq hiss etdikdə hərəkəti qalın yorğanın üstündə də etmək olar.
FİTNESYOQA
3.viparita karani(çevrilmiş duruş)
Bu duruş bədəni rahatladıb döş qəfəsini genişləndirir.Yumşaq balış və ya qatlanmışyorğan üstündə üzü divara oturun.Ayaqları qatlayıb əllərinizlə dizləri saxlayıb dizləri sinəyə tərəf yığın.Əvvəlcə sağ ayağı daha sonra sol ayağı qaldırıb əlləri buraxın vəuzanın Ayaqlar 90 dərəcə yuxarıda əllərsə yerdə başınıza perpendikulyar olmalıdır.
Diqqət!
FİTNESYOQA
Bu hərəkəti ağır və aktiv gündən sonra edib bir neçə dəqiqə uzanmaq lazımdır.Menstrual sikl zamanı bu idman növü ilə məşğul olmaq qadağandır.
FİTNESYOQA dle 10.1
(Reytinq:1)

"Conflict.Az"-ı Facebookda izləyin

Zəhmət olmasa 10 saniyə gozləyin Bağla